Timebeskrivelser

Basisball

Timen er fri fra koreografi, enkel, hard og utfordrende. Du bestemmer selv vekten på ballen. Det er fokus på styrke, utholdenhet, balanse, stabilitet og mobilitet. 

Bodybalance 

En blanding av yoga, tai chi og pilates. Fokus på pust, bevegelighet, styrke og balanse.

Foreldre & barn

En time hvor babyene kan bli med mor/far på trening. Fokus på styrke. Mor bør vente 6 uker etter fødsel, for å bygge seg opp gradvis.

Frisk mix

En mix av corebar, styrke på kjernemuskulatur og step.

Mobilitet

Dynamiske bevegelser og tøying på heile kroppen 

MRL

Styrkeøvelser for mage, rumpe og lår. Vi bruker minibands og egen kroppsvekt.

Power

Stasjonstrening der en jobber i 40 sekunder med 20 sekunder pause. Variasjon mellom styrke og kondisjon.

Shape up

En kombinasjon mellom aerobic og styrke med løse vektskiver.

Sirkel

Vi jobber med ulike styrke-, balanse- og kondisjonsøvelser. Vi jobber en og en, og bytter stasjoner.

Spinning

Innendørs sykling der du selv velger motstand. Timene varierer i varighet og tempo.

- Suunto pulssystem

Vi kjører pulssystemet på alle spinning-timene, bortsett fra seniorspinningen. Ved å bruke pulsbelte, får du oversikt over egen trening både under og etter økten. Vi selger pulsbelter i resepsjonen.

Styrke

Styrkeøvelser for hele kroppen. Vi bruker vektstang, egen kroppsvekt og løse vektskiver.

Surprise 

Øvelser som er inspirert fra crossfit, timene er forskjellige fra gang til gang. 

Tabata

Intervalltrening med 20 sekunder arbeid og 10 sekunder pause. Variasjon mellom styrke og kondisjon.

Tabata styrke

Intervalltrening med 20 sekunder arbeid og 10 sekunder pause. Kun styrke.

Zumba

Dans til latinske rytmer, som kombinerer kondisjon, fleksibilitet og danseglede.